Soms is een kerst heel anders dan je had verwacht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Langenberg - WaarBenJij.nu Soms is een kerst heel anders dan je had verwacht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Langenberg - WaarBenJij.nu

Soms is een kerst heel anders dan je had verwacht

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

26 December 2007 | Nederland, Amsterdam

Hey allemaal,

Allemaal fijne kerstdagen gehad? Hier hebben we lekker met z'n allen kerst gevierd we hadden nog een speciaal kerstmaaltijd/lunch was wel erg gezellig met alle mensen van het hostel.


Voordat ik aankwam in Sydney heb ik natuurlijk nog de Fraser Island tour gedaan het was echt super we hadden een hele leuke groep wat het natuurlijk al leuk maakt. Eerst wilde ik zelf gaan rijden op het eiland maar nadat ik eigenlijk al een uurtje achterin zat bij iemand besloot het toch maar niet te doen. De zandpaden waren namelijk best moeilijk te berijden en we gleden ook telkens weg. In het begin zaten we natuurlijk al gelijk vast en moesten we de auto eruit duwen. Het leukste was dat een andere auto ons passeede en ons uit begon te lachen. Vervolgens belanden ze bijna tegen een boom bijna in het ravijn deze moest er met twee auto's uitgetrokken worden (toen stonden wij dus te lachen) Onze vierweeldrive deed het niet erg goed waardoor we bijna alles in z'n tweeweeldrive reden dit betekende dat we af en toe echt vlogen in de auto echt gelachen dus. "s nachts bij de tenten waren er nog veel dingo's 1 van de tenten van een andere groep is door een dingo helemaal stuk gemaakt omdat ze eten in de tent hadden laten liggen das was dus oppassen geblazen ze liepen echt overal.

Verder was er nog een auto op z'n kant gegaan en 1 had nog de ferry gemist dit betekende dat ze nog minstens een week daar moesten blijven omdat alle ferries volgeboekt waren wij natuurlijk zwaaien van de boot.

De 23ste heb ik het vliegtuig genomen naar Sydney aangezien ik een beetje in tijdnood begon te komen ik was net het vliegtuig uit en werd gebeld door Peter hij is nu voor de tweede keer vader geworden van DJOYA LUNA Echt super leuk het overviel me wel een beetje op dat moment aangezien ik nog wat bussen moest halen. Maar dat betekent niet dat het echt super leuk voor ze vond natuurlijk. Alleen maakte dit de kerst voor mij wel iets ander dan gepland. Ik had toch wel graag even een uurtje thuis willen zijn om Djoya vast te kunnen houden en te zien hoe trots iedereen weer was op de kleine. Maar dat gaat nu niet zo makkelijk maar heb nu de foto's gezien en het ziet er weer super mooi en lief uit.

Verder heb ik hier wel een leuke kerst met vuurwerk en het strand en de zon natuurlijk.

Nou dit was het weer even voor nu ik wil jullie ook nog fijne feestdagen wensen.

Kus Esther

  • 26 December 2007 - 09:58

    Sandra:

    Hoi Essie..
    Gefeliciteerd met je tanteschap van Djoya.
    Leuk te lezen dat je je nog steeds vermaakt.Is Daan ook bij jullie nu??

    Nou wij aan gaan aan de kerstbrunch zo.
    dikke knuffel,Sandra

  • 26 December 2007 - 10:12

    Sanne:

    Lieve esther,

    Jij ook nog hele fijne kerstdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar!!

    Ook ontzettend gefeliciteerd met je nichtje!

    Is nu de hele groep bij elkaar? vast leuk om Daan, Rob, Jon en Seline weer even te zien??

    Nou geniet er van, doe iedereen de groetjes en een dikke kus!

    Sanne

  • 26 December 2007 - 12:45

    Christianne:

    EssiE! Gefeliciteerd!!!
    xx

  • 26 December 2007 - 14:15

    An G:

    mooi zo ess, gefelciteerd! nou je heb weer een mooi verhaal hoor geniet ervan om t te lezen echt super leuk!groetjes x Ang

  • 27 December 2007 - 09:24

    Karen:

    Gefeliciteerd, een mooier kerst cadeau kun je niet wensen! Have fun in Sydney met zijn allen.

  • 27 December 2007 - 11:48

    Roos:

    He Es,
    Gefeliciteerd met je nichtje!
    Veel plezier de komende dagen in Sydney met de rest. Was het leuk iedereen weer te zien, ervaringen uit te wisselen enz. enz.??

    Xx

  • 28 December 2007 - 12:35

    Sam & Elly:

    Hallo Esther van harte gefeliciteerd met je nichtje, was wel jammer dat je er even niet bij kon zijn. Maar als ik je verhalen lees heb je het in Australië fantastisch, wens je verder nog heel plezier en een knallend oud en nieuw, samen met Rob,Daan,Marjon en Seline.
    Groetjes Elly.

  • 31 December 2007 - 15:20

    Piet En Jose:

    Esther een goed en gezond nieuwjaar.
    Geniet met volle teugen en kom heel weer terug

  • 02 Januari 2008 - 08:07

    BERT EN ELS:

    HA ESTHER
    DE ALLERBESTE REISWENSEN VOOR JOU. DIT AVONTUUR ZUL JE NOOIT MEER VERGETEN.VEEL PLEZIER VOOR 2008.
    BERT EN ELS UIT LIMBURG

  • 06 Januari 2008 - 15:56

    Will:

    hoi Es als eerste nog gefeliciteerd met de kleine Djoya leuk hoor.nog bedank voor de leuke kaart ik kreeg hem van de week .Ik hoorde van daan dat het een fantastish oud en nieuw was En nu is iedereen weer zijn eigen kant op he Gisteravond hebben we met je ouders spellletjes gedaan kopspijkers erg gezellig.leuk om al die verhalen te lezen je maak heel wat mee zeg.nu Es ik wens je nog veel plezier en doe voorzichtig liefs Will

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Esther

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 17297

Voorgaande reizen:

21 September 2007 - 22 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: