WICKED!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Esther Langenberg - WaarBenJij.nu WICKED!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Esther Langenberg - WaarBenJij.nu

WICKED!!!!!!!!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

21 Januari 2008 | Nieuw Zeeland, Auckland

Heeeeeeeeeeey,

Nu onderhand al 10 dagen in Nieuw Zeeland en ik moet zeggen het is wel echt super mooi als je buiten Auckland komt. Het is echt een heel ander land dan Australie.

Ik ben de eerste tien dagen met 3 meiden meegereden was wel heel leuk. We hebben een hele groep dolfijnen dat was echt super leuk we konden alleen niet met ze zwemmen omdat er een kleintje bij was dat was wel een beetje jammer maar heb wel hele leuke foto's kunnen maken. We zijn daarna nog naar Geisers geweest echt super mooi maa wel een beetje nep. Ze lieten een geiser spuiten door een blokje zeep erin te doen. Verder hebben hun nog geskydived was echt leuk om vanaf de grond te kijken. Alleen wilde ik zelf ook wel heel graag springen maar bewaar dit voor het zuidereiland want daar schijnt het leuker te zijn.

Verder heb ik een hele leuke wicked gehuurd dat is een geverfd busje met allemaal rare teksten erop echt grappig. Echt een backpackervan als het goed is mogen we hem donderdag ophalen. Het weer valt tot nu toe nog een beetje tegen. Het lijkt wel alsof ik Nederland ben het regent echt vet. Op Fiji hebben ze een soort storm waar wij nu nog de naweeen van hebben of zoiets.

Maar heb weer een heleboel dingen in planning staan dus hou jullie weer verder op de hoogte.

Groetjes en tot de volgende keer

  • 21 Januari 2008 - 20:36

    Sanne:

    Hey Es!!

    Wat een brute tijd beleef je daar zeg!!! Nog steeds geen heimwee? Echt tof dat je ook gaat skydyven :)
    Hier gaat alles z'n gangetje, overdruk zoals gewoonlijk! Jon is wel weer terug, dat vind ik wel weer leuk, had weer lang genoeg geduurt haha!! Jammer dta ik er niet was toen je online was...

    Nou chicka, hou je rustig en spreek je snel.

    Liefs Sanne

  • 22 Januari 2008 - 01:12

    Susan:

    Hoi Esther
    blij dat ik weer iets van je hoor.
    Het bellen lukte niet.Ik hoop dat ik je spoedig spreek
    Jij wil ook van alles uitproberen.
    Wat geniet je lekker.Alleen het weer ja dat is hier nu helemaal slecht ook heel veel regen.
    Ik ben benieuwd naar je vogende avonturen.
    Gezellig om dit alles mee te lezen .
    gr Susan


  • 23 Januari 2008 - 12:38

    Viv:

    oh jeej, regent het daar? hoop dat het weg is volgende week, heb hier de afgelopen dagen genoeg regen gezien!
    ik begin nu ook aardig zenuwachtig te worden, aankomende dinsdag zit ik al in het vliegtuig!!
    Die wickeds zien er erg cool uit ja, veel plezier, we houden contact.

    groetjes Viv

  • 24 Januari 2008 - 06:52

    Daan& Rob:

    Wicky Wicky!!
    Wat cool dat je een wicked busje heb gehuurd, die zijn zo leuk!!!
    Wij zitten nu bij Alice Springs. Echt bokwarm hier, maar wel erg mooi.

    Spreek je snel en geniet!!!
    Kus

  • 29 Januari 2008 - 06:06

    Jeffrey Koeman:

    hey esther,

    Leuk dat je ook in new zeeland bent, ik zelf zit op het zuider-eiland in het gehucht "tapanui" ben daar aan het werk. en wat zijn die wicked busjes gaaf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Esther

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 17197

Voorgaande reizen:

21 September 2007 - 22 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: