Alweer 23 wat gaat de tijd toch snel - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Esther Langenberg - WaarBenJij.nu Alweer 23 wat gaat de tijd toch snel - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Esther Langenberg - WaarBenJij.nu

Alweer 23 wat gaat de tijd toch snel

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

20 Maart 2008 | Nieuw Zeeland, Auckland

Heeey allemaal,

Hoe is het daar? Ik hoorde dat het weer niet echt heel goed is. Nou nu ik Nieuw Zeeland heb gehad met de regen wil ik eigenlijk voorlopig nog niet terug hoor.

Ik wil jullie allemaal nog bedanken voor jullie lieve berichtjes en voor de leuke kaartjes. Ja soms gebeuren er dingen die je echt niet in je planning heb staan. In Nieuw Zeeland heb ik erg luxe nog geleefd we zijn langer dan gepland bij me achterneef (Jeffrey) gebleven voor bijna anderhalve week. We mochten hier gelukkg gratis slapen dus dat scheelt weer geld. Jeffrey was zo aardig om ons nog met een tussenstop naar Christchurch te brengen aangezien we nu geen auto meer hadden. Eenmaal in Christchurch hebben we met Jeffrey en een collega Cin d'r verjaardag gevierd aangezien zij de 10de jarig was. Was erg gezellig Viv kwam ook nog even gezellig langs was wel weer erg leuk om haar weer gezien te hebben. Het blijft toch raar om elkaar dan in een ander land tegen te komen.

Eenmaal in Christchurch zijn de ouders van Cin langsgekomen voor haar verjaardag erg leuk. Eerste nacht ook in een hostel geslapen maar daarna besloten ze toch maar naar een hotel te gaan aangezien het hostel alleen maar met backpackers (wat jonger publiek)zit kan ik me dat ook wel voorstellen. Wij mochten ook in het hotel slapen echt zoveel luxe dat ga je echt weer waarderen als je bijna 5 maanden in een tentje of in de van hebben geslapen. We hadden doordat ze niet meer kamers beschikbaar hadden voor de lage prijs een grote kamer gekregen dit betekende dat Cin en ik allebei een 2 persoons bed tot onze beschikking hadden. Ook zijn we elke dag uit eten geweest echt erg lekker. De 12de ben ik dan weer terug gevlogen naar Australie. Het lijkt net of je dan weer thuis komt je weet natuurlijk alle straten al.

De 14de was het dan zover ik werd 23. Ik heb de avond ervoor nog bij een meisje in een appartement me verjaardag gevierd erg lekker ook geslapen weer. Daan en Rob kwamen ook de 14de aan in Sydney we hebben toen lekker gelunched en zijn uit eten geweest, erg gezellig weer. Verder zijn we de dagen erna nog uit geweest en hebben we nog een feestdag mee kunnen pakken. Aangezien ik Daan wat kleren mee kon geven heb ik weer lekker kunnen shoppen en heb ook weer heel wat ingeslagen. Echt wel lekker om weer wat nieuwe kleren te kopen maar vanaf nu is het wel weer even klaar met shoppen want me backpack zit weer helemaal vol (ik zat weer netjes op de 20 kilo). Weer kwam ik wat jumbogangers tegen je komt ze echt overal tegen maar wel gezellig hoor. Verder eigenlijk niet heel veel gedaan in Sydney ik heb lekker nog even uitgerust om in Perth vervolgens straks volop aan de bak te gaan.

Ik ben vandaag aangekomen in Perth erg warm maar een erg leuke stad. Me bedoeling is nu om wat werk te gaan zoeken voor een paar maanden. Vlucht viel wel weer even tegen ik dacht dat het maar 3 uurtje was maar het was bijna 6 uur en we hebben ook weer wat tijdverschil. Het is nu 7 uur verschil in plaats van 10 uur.

Nou dit was het weer even ga morgen even kijken wat ik ga doen of ik blijf hier of ga naar Darwin en dan terug naar Perth om te gaan werken. Ik bekijk het echt per dag dus kan nog niet echt zeggen wat nu me planning wordt

Nogmaals superbedankt voor felicitaties en alle anders lieve berichtjes voor de afgelopen tijd dat heb ik wel even nodig gehad. Nu heb ik er wel weer volop zin in om de andere steden weer te zien.

Kus Esther

  • 20 Maart 2008 - 08:59

    Susan:

    Esther
    Na een rustige periode heb je er weer zin in Succes met zoeken naar werk en anders geniet er weer van
    gr Susan

  • 20 Maart 2008 - 09:12

    Daphne :

    Hoi Esther,

    Nog van harte gefeliciteerd met je 23ste verjaardag. Deze zal je in ieder geval niet meer vergeten. Nog heel veel plezier @ the other side of te world!

    Groetjes van Daphne

  • 20 Maart 2008 - 10:39

    Rob:

    Hey Essie, dit zijn weer betere verhalen!!! Maar ja....dat heb je dus ook weer meegemaakt.;)
    Heel veel succes met je nieuwe baan (whatever this will be!?!) en geniet lekker van de zon.
    Tot je volgende verhalen.
    Liefs Rob en Kaatje

  • 20 Maart 2008 - 12:50

    Taat:

    He Es, nog gefeliciteerd he!
    gaat allemaal goed he daar. Leuk hoor!
    Groetjes

  • 20 Maart 2008 - 16:36

    Karen:

    He esther, leuk dat er nog steeds veel zin in hebt. Kan me voorstellen dat je even wat te verwerken had. Nu alles weer goed en met Cindy ook? Zit de reis er voor haar op of gaat ze nog steeds met je mee. Hoop het wel, is toch wel gezellig, een buddy, haha! Succes met werk zoeken in Perth en ben blij dat het daar mooi weer is. In nederland hebben ze het over een witte paas, aaaahhhhhh! Super bedankt voor je leuke kaart. Altijd mooi om zonnige oorden te zien als het hier regent! kus karen

  • 20 Maart 2008 - 21:28

    Ang:

    Hey es,
    nog gefeliciteerd, beetje laat maar ja beter laat dan nooit;) ik hoop dat je nog weer mooie dingen gaat beleven, en beetje rustig aan he?!!have fun en pluk de dag:) take care!!!
    groetjes XX Angelique

  • 22 Maart 2008 - 08:58

    Carlijn:

    Hey Esther!!

    Bedankt voor je sms voor mn verjaardag!
    Jij natuurlijk ook gefeliciteerd!!!!

    Veel plezier daar!!

    Kussie

  • 25 Maart 2008 - 06:12

    Jeffrey:

    Hey esther,
    Goed om te horen dat het goed gaat in perth. en hoop dat je al werk hebt.
    hier in nz gaat ook alles op rolletjes.
    en ik heb onwijs genoten dat jij/jullie bij mij in tapanui geweest benne en dat we jullie op hebben kunnen vangen.

  • 25 Maart 2008 - 22:16

    Gerda Koeman:

    Hoi Esther

    Fijn om te lezen dat het goed gaat met je , heel veel werk plezier in Perth.
    Hier is de pasen wit geweest , nog steeds een guur weertje.
    Dan kan je maar beter in Australie zitten.

    Groetjes Gerda Koeman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Esther

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 17293

Voorgaande reizen:

21 September 2007 - 22 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: