Bungyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Esther Langenberg - WaarBenJij.nu Bungyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Esther Langenberg - WaarBenJij.nu

Bungyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

02 Maart 2008 | Nieuw Zeeland, Auckland

Heeeeeeeeeeey,

Daar ben ik weer. Nieuw Zeeland zit er voor mij alweer bijna op 12 maart vlieg ik terug naar Sydney gaan om daar me verjaardag te gaan vieren. Zal wel raar zijn om het hier te gaan vieren.

Maar ga weer even verder met het vervolg van het vorige verhaal. We hebben de bungyjump gedaan van 134 meter. Na al twee keer voor iets gesprongen te hebben was het niet zo heel eng meer om te sprongen. Wel moest ik gelijk weer terug denken aan het gevoel van de eerste bungyjump (weten jullie dat nog Taat, Karren??) Oh dit keer was net zo alleen even wat duurder en de val duurde wat langer dan de vorige keer maar dat betekende wel dat je er langer van kon genieten. Maar echt het was het allemaal waard. Het ging ongeveer zo je werd met een harnas vast gemaakt (niet alleen aan de voeten zoals de vorige keer) je liep dan met de instructeur naar de rand van de afgrond. En toen ja toen moest je springen eigenlijk ging dit echt heel snel want de instructeur duwde je als ware van de rand af. Eeerst natuurlijk keihard gillen als je dan die rotsen op je af ziet komen na twee bungyen moesten we aan een touw trekken om zo zittend nog even van het uitzicht te kunnen genieten en om vervolgens weer omhoog getrokken te worden. Datt aan het touw trekken was nog best moeilijk want je moest het op een bepaald tijdstip doen en bij de vorige was het allemaal niet gelukt waardoor bij mij de zenuwen best wel kwamen. Maar daarna o zo leuk het gevoel het was echt geweldig, super en nog veel meer. 's Avonds nog weer wat mensen vann de Jumbo gezien en weer even wat gedronken wel grappig om ze hier ook weer tegen te komen.

De dag erna zijn we naar Milford Sound geweest met een crouse half 8 verzamelen voor de bus en daarna met een boot tussen de bergen door varen echt supermooi. Nog wat dolfijnen, zeehonden en watervallen gezien. 's avonds om acht uur weer terug het was echt heel mooi en leuk. De volgende dag zijn we naar Tapanui gereden hier zit een achterneef van mij aan het werk op een bollenbedrijf het leek ons wel leuk om daar even te gaan kijken. het was een klein dorpje waar we weer geen bereik hadden het was dus lastig om elkaar te vinden aangezien ik dacht dat ik in het dorpje wel even kon bellen om ons door hem op te laten halen. Na weer even terug gereden te zijn totdat we weer bereik hadden kwam Jeffrey ons onderweg tegen (Hij herkende ons natuurlijk aan onze Wicked) Uiteindelijk toch gekomen. We zijn hier 's avonds ook blijven slapen. Echt grappig er kwamen ook nog twee andere meiden uit Werveshoof ook langs en de baas kwam ook uit West Friesland dus je kan je wel voorstellen dat het echt een Westfriesebijeenkomst was. Echt grappig. Hij zei dat ze 1 maart een personeelsfeest hadden en dat we ook van uitgenodigd waren.

we besloten eerst om dan even de zuidkust nog mee te gaan pakken en dan terug te komen voor het feest aangezien we er toch langs kwamen. Bij de zuidkust hebben we weer een heleboel gezien het zuiderlijkste puntje, watervallen, dolfijnen (echt weer super) zeehonden echt weer super mooi allemaal. We zijn daarna nog even langs gegaan in duniden geweest om langs de Chocoladefabriek te gaan we hoorden dat je daar gratis chocola kreeg dat slaan wij natuurlijk niet over. We hebben hier ook nog een rondleiding gehad wel grappig om te zien hoe dat allemaal gemaakt wordt. Verder ook nog langs het enige kasteel geweest van Nieuw Zeeland. Stelde niet heel veel voor maar toch even leuk om gezien te hebben. Nu zijn we weer bij Jeffrey en hebben hier twee nachten geslapen. Wel lekker om even in een huis te zijn en lekker weer even een dag niets te doen. Dat was voor ons echt alweer 6 maanden geleden volgens mij.

Nou dit was het even in vogelvlucht. Ik ga er weer snel vandoor we gaan vandaag nog even een stuk rijden en willen graag voor donker er zijn.

Ik spreek jullie snel weer en hou jullie weer op de hoogte

Kus Esther

• 03 Maart 2008 - 17:07

Mariëlle:

Hoi Esther,

Leuk om je verhalen te lezen! en wat maak je veel mee! ik zou zeggen geniet er nog maar lekker van! en hou ons op de hoogte

groetjes marielle

• 04 Maart 2008 - 20:46

Gerda Koeman:

Hai Esther

Leuk om te lezen dat jij het daar ook geweldig hebt , en dat je je achterneef [Jeffrey ]daar juist ontmoet.
    Ook Jeffrey vond het erg leuk dat jullie daar geweest zijn.
    En wat doe jij een enge dingen , maar vast en zeker een belevenis om nimmer never nooit meer te vergeten.
    Ik wens je alvast een fijne verjaardag , geniet daar maar dan drinken wij hier een borrel op jou.

Groetjes Gerda de moeder van Jeffrey

• 11 Maart 2008 - 17:01

Sam & Elly:

Hallo Estther, van harte gefeliciteerd met je verjaardag ik hoop dat het zonniger is als hier maar dat zal wel lukken. Wij wensen je een hele gezellige dag samen met Rob en Daan en nog heel veel plezier in Australië.
    Groetjes Sam en Elly

• 14 Maart 2008 - 07:42

Peter Maayke & Kids:

Hey Esther!

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!

Voor jou zit je dag er alweer bijna op ik hoop dat je er toch nog een leuke dag van heb gemaakt!

We spreken elkaar snel weer!!!

Dikke kus Peter Maayke Djaydi en Djoya!!!!!!

• 14 Maart 2008 - 14:15

Gerard En Henny:

hoi esther eerst willen we je van harte feliciteren met je verjaardag wat beleef je enge dingen maar ook leuke we hoorden van de auto goed afgekomen gelukkig
    de verhuizing duutr nog 4weken spannend hoor vlak bij jullie in de zuiderhout nou meid het
    ga je goed en veel plezier
    groetjes gerard en henny

• 15 Maart 2008 - 12:56

Karen:

He esther, Nog van harte gefeliciteerd!!!! Ik las op de site van rob en daan dat jullie het goed gevierd hebben! En zo hoort het natuurlijk ook. Dikke kus karen

• 15 Maart 2008 - 14:13

Nel En Dick:

Hallo Esther,
    Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.In Blokker was het ook de hele dag feest hoorde ik van oma Corrie.We lezen op je site dat je nog steeds erg geniet, en wat leuk dat je Jeffrey bent tegen gekomen.Wij vertrekken morgen morgen naar Suriname voor drie weken.Ook niet verkeerd he?
    Nog een fijne tijd verder en groetjes van ons.